Nabízíme relevantní produkty od téměř všech hráčů na trhu, abychom každému dokázali najít nejvhodnější řešení jeho potřeb. Z vlastního portfolia nabízíme běžné a spořicí účty pro jednotlivce, páry i balíčky pro celé rodiny. Chceme totiž děti vést k finanční gramotnosti, aby v životě uměly správně hospodařit s penězi. Poskytujeme také vlastní úvěry a hypotéky.
Součástí naší mobilní aplikace je i transparentní srovnání produktů včetně jejich online sjednání.
V čem se lišíte od stávajících bank?
Naší hlavní výhodou je transparentnost a přehlednost, kdy klient pod „jednou střechou“ najde všechny produkty a služby, které pro svůj finanční život potřebuje. Navíc jako poradenská banka dokážeme poskytovat srovnání napříč celým trhem, a vybrat tak na míru nejvýhodnější řešení každému klientovi. Nemusíme se totiž omezovat pouze na vlastní nabídku. Klient může využít jak mobilní aplikaci, tak kvalifikovaného poradce. Všechny základní služby jako je vedení účtu, instantní platby, vydání platební karty nebo výběry ze všech bankomatů doma i v zahraničí budou zdarma.
Nabízíte půjčky, hypotéky či investice?
Úvěrové produkty včetně hypoték jsme spustili na začátku roku 2025. Nabízíme osobní a spořicí účty fyzickým osobám.
Připravujeme investiční platformu, která bude součástí mobilní aplikace a kterou postupně budeme rozšiřovat. Již dnes nalezne klient ve své aplikaci přehled vlastního investičního portfolia a jeho zhodnocení.
Máte vlastní bankovní pobočky?
Jistě! Těší nás, že se stávající vybrané Partners Markety po celé republice změní v pobočky nové Partners Banky, proto budeme moci našim klientům nabídnout jednu z nejhustějších pobočkových sítí u nás.
Kde najdu vaše bankomaty pro výběr hotovosti?
Jako klient Partners Banky můžete využít jakýkoliv bankomat po celém světě a vybrat si z něj peníze zdarma. Vlastní bankomaty zatím neplánujeme.
Jsem již klientem Partners a mám sjednané určité produkty. Co se s příchodem banky pro mě změní?
Všechny své produkty budete mít neustále po ruce v mobilní aplikaci. Budete je moci ale stále řešit také se svým poradcem.
Musím mít u skupiny Partners sjednanou nějakou další smlouvu, abych byl i klientem její banky?
Klientem Partners Banky se stanete založením běžného účtu na základě uzavření nové Rámcové smlouvy s naší bankou.
Má můj poradce přístup také do mého účtu?
Pouze částečně. Poradce má jen takový přístup, aby dokázal klientovi pomoci se základním nastavením bankovních produktů, balíčků, dokázal mu pomoci aktivovat aplikaci nebo vyřešit v případě potřeby nestandardní situaci. Poradce ale nemůže obsluhovat účet klienta (např. realizovat platby), neuvidí ani transakční historii.
Kdy budete mít kreditní karty?
Prozatím v tomto roce neplánujeme zavedení kreditních karet.
Notifikace v aplikaci a jak na ně?
Ptáte se nás, zda si můžete vybrat, jaké notifikace vám chodí přímo z aplikace. Prozatím tuto možnost nemáme, máte variantu si zapnout nebo vypnout všechny notifikace. Do budoucna plánujeme rozšíření možností, prozatím ale nelze vybrat možnost, že vám chodily např. do e-mailu. Archiv notifikací prozatím nemáme.
Nahlášení úmrtí - Musím Partners Banku informovat o úmrtí klienta?
Ne, Partners Banka získává informace o úmrtí automaticky z Registru obyvatel.
Co se děje s produkty zesnulého klienta?
Platební karty: Platební karty zesnulého jsou automaticky zablokovány po obdržení informace o úmrtí.
Účty a trvalé příkazy: Účty zůstávají aktivní, dokud je na nich dostatek prostředků. Pokud například z účtu zesnulého platíte nájem, je nutné účet pravidelně doplňovat.
Společné účty: Pokud měl zesnulý balíček Pro dva nebo Pro rodinu, druhý majitel má nadále přístup ke společným účtům beze změny.
Důchod: Pokud byl důchod zasílán na účet u Partners Banky, banka zajistí jeho vrácení České správě sociálního zabezpečení.
Úvěr / hypotéka:
Pokud byl zesnulý klient hlavním dlužníkem z úvěru/hypotéky a existuje přistupitel k takovému úvěru/hypotéce přistupitel, pokračuje přistupitel v placení až do vyřešení dědického řízení. Pokud byl úvěr/hypotéka bez přistupitele, banka vstoupí do jednání s notářem (dědicem/dědici) a pokračování ve splácení úvěru/hypotéky bude řešeno v rámci dědického řízení.
Pokud byl zesnulý klient přistupitelem z úvěru/hypotéky, úvěr/hypotéka jsou nadále spláceny hlavním dlužníkem a banka s hlavním dlužníkem případně řeší osobu nového přistupitele.
Dědické řízení při úmrtí klienta - kdo jej vede a co připraví notář?
Kdo vede dědické řízení? Dědické řízení vede notář určený soudem. Notář vás kontaktuje, jakmile bude pověřen.
Co připraví notář? Notář provede soupis majetku zesnulého a připraví dokument nazvaný Vypořádání dědictví. Tento dokument budete potřebovat pro vyřízení dědictví v bance.
Notář v průběhu či až po skončení (což je častější varianta) dědického řízení vydá příslušné dokumenty, zejména „Rozhodnutí o dědictví“, které musí být opatřeny doložkou právní moci, a na jejichž základě banka podnikne příslušné kroky - např. výplatu zůstatku na účtu dědici/dědicům, změnu osoby dlužníka z úvěru/hypotéky apod.
Vypořádání dědictví v Partners Bance - jak vyřidit dědictví
Notář v průběhu či až po skončení (častější) dědického řízení vydá příslušné dokumenty, zejména „Rozhodnutí o dědictví“, které musí být opatřeny doložkou právní moci, a na jejichž základě banka podnikne příslušné kroky - např. výplatu zůstatku na účtu dědici/dědicům, změnu osoby dlužníka z úvěru/hypotéky apod.
Jak mohu vyřídit dědictví? Nejrychlejší je digitální cesta. Požádejte notáře, aby zaslal dokument Vypořádání dědictví do datové schránky Partners Banky. Alternativně můžete dokument doručit v papírové podobě: