Bankovní identita

Bankovní identita je jednoduchý a bezpečný způsob pro elektronické ověřování vaší totožnosti na internetu. Tento nástroj vám poskytuje banka, proto se používá název bankovní identita nebo zkráceně BankID.

U nás je bankovní identita součástí vaší aplikace Partners.

Co je bankovní identita

Jednoduchý a bezpečný způsob pro elektronické ověřování vaší totožnosti na internetu

Proč BankID

Všude tam, kde je možné se ověřit přes BankID vám stačí mít po ruce vaší aplikaci Partners.

Jak získat BankID

Bankovní identitu získáte tak, že si zřídíte aplikaci Partners.

Aplikaci Partners můžete používat jako elektronický doklad totožnosti

Jak BankID funguje?

Všude tam, kde je možné se ověřit přes BankID, vám stačí mít po ruce vaši aplikaci Partners. Například, když si budete chtít podat daňové přiznání na portálu Moje daně, daňový úřad vás musí pro takovou činnost ověřit. Banka vás za tímto účelem ověří ve vaší aplikaci Partners a pošle danému úřadu informaci o tom, že jste to skutečně vy, a pak už si můžete vyřídit, co potřebujete. Je to takto snadné, podívejte se sami.

palec nahoru

Pravidla bezpečnosti

Každý identifikační nástroj vyžaduje určité základy bezpečného používání. Pro bezpečné používání vaší aplikace je proto důležité dodržovat pár základních pravidel: 

  • Máte povinnost chránit přístupy k vášemu prostředku pro elektronickou identifikaci náležitě tak, aby nedošlo k jeho zneužití neoprávněnou třetí osobou    
  • Přístupy k vašemu prostředku pro elektronickou identifikaci proto musíte uchovávat v tajnosti (využívat je optimálně pouze pokud jste o samotě), nesmíte je vyzradit třetí osobě.
  • Pamatujte, že přístupy k vašemu prostředku pro elektronickou identifikaci zadáváte vždy a pouze ve vaší aplikaci, nikde jinde. Dávejte si obzvláště pozor na podvodné aplikace či internetové stránky, které po vás budou chtít přístupy k vašemu prostředku pro elektronickou identifikaci a rovněž je nikdy nesdělujte podvodníkům na telefonu.
  • Bankovní identitu využívejte výhradně v důvěryhodných a seriózních aplikacích a internetových stránkách. 
  • Pokud se domníváte, že může hrozit nebezpečí zneužití vašeho prostředku pro elektronickou identifikaci – např. v případě jeho ztráty nebo dokonce již ke zneužití došlo, jste povinni nám to bez zbytečného odkladu, tedy nejdříve, jak je to možné, oznámit to prostřednictvím info@partnersbanka.cz a nebo prostřednictvím našeho call centra na telefonním čísle +420 800 63 63 63.

Kam se mám obrátit, když potřebuji poradit?

Pokud byste potřebovali jakoukoliv pomoc nebo informace, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás buď prostřednictvím našeho call centra, přes naše poradce, nebo můžete poslat e-mail na adresu info@partnersbanka.cz. Naším cílem je zajistit, abyste vždy dostali rychlou a efektivní pomoc.

Jak je mi doručen identifikační prostředek?

Vaše aplikace slouží jako identifikační prostředek k bankovní identitě. Identifikační prostředek je vám tedy doručen ve formě aplikace, kterou nastavujeme automaticky, když se stáváte naším klientem.

Jak se dostanu ke svému identifikačnímu prostředku?

Ke svému identifikačnímu prostředku se dostanete tím, že se přihlásíte do své mobilní aplikace, která je sama o sobě identifikačním prostředkem k bankovní identitě.

Jak se stát klientem?

Nejrychleji přes
mobilní aplikaci
Stáhnout apku
S poradcem
na zavolání
Zavolejte mi
U kávičky
na pobočce
Najít nejbližší

Nejčastější otázky

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.