Uživatelský manuál

Uživatelský Manuál pro Aktivaci Aplikace jako identifikačního prostředku pro eID.

Identifikace při osobním setkání na pobočce

1. Předložení OP: Přijďte nás navštívit na jakoukoli naší pobočku, stačí nám předložit váš občanský průkaz a o zbytek se už postará náš poradce.

Aktivace přes Identifikaci BankID

1. Stažení Aplikace: Jděte do obchodu s aplikacemi na Vašem mobilním zařízení a stáhněte si naši aplikaci.

 

2. Výběr Možnosti: Po otevření aplikace zvolte možnost "Nejsem klientem Partners".

 

3. Zadání Telefonního Čísla: Zadejte své telefonní číslo.

4. Ověření přes SMS: Obdržíte SMS s kódem, který zadejte do aplikace.
 

5. Nastavení Zabezpečení: Zvolte si PIN nebo biometrické zabezpečení.

           

 

6. Ověření přes BankID: Proveďte ověření přes BankID, vyberte jinou banku a přihlaste se do ní.

7. Souhlas s Předáním Údajů: Souhlaste s předáním Vašich údajů z banky.

8. Doplňování Údajů: Doplňte chybějící osobní a AML údaje.

9. Marketingový Souhlas: Udělte souhlasy pro marketingové účely.

10. Aktivace Aplikace: Gratulujeme, Vaše aplikace je nyní aktivována.

Aktivace Aplikace při osobním setkání na pobočce s QR Kódem

Při Navazování na Identifikaci při osobním setkání na pobočce

1. Stažení Aplikace: Stejně jako výše, stáhněte si aplikaci.

2. Načtení QR Kódu: Vyberte "Mám QR kód od poradce" a načtěte QR kód.

3. Ověření přes SMS: Postupujte stejně jako v předchozích krocích pro ověření přes SMS a nastavení zabezpečení.

4. Podpis Analýzy: V aplikaci podepište analýzu pomocí PINu nebo biometrie.

Walk-In z Ulice s QR Kódem

1. Občanka a QR Kód: Poskytněte poradci svou občanku a nechte ho vyfotit obě strany dokladu.

2. Doplnění Údajů: Poradce doplní chybějící osobní údaje.

3. Stažení Aplikace a Načtení QR Kódu: Postupujte stejně jako v předchozích krocích.

 
 

4. Podpis Analýzy: Nakonec v aplikaci podepište analýzu pomocí PINu nebo biometrie.

Aktivace Online s OTP, Dokladem a Selfie Liveness

1. Stažení Aplikace a Výběr Aktivace: Stáhněte si aplikaci a zvolte možnost aktivace vyfotografováním dokladu.

2. Fotografie Dokladu a Selfie Liveness Check: Vyfotografujte přední a zadní stranu dokladu a proveďte selfie liveness check.

3. Ověření a Aktivace: Postupujte podle kroků pro ověření přes SMS a nastavení zabezpečení.

Aktivace Online přes BankID

1. Stažení Aplikace a Výběr Aktivace: Stáhněte si aplikaci a zvolte možnost aktivace propojením s BankID.

2. Ověření přes BankID: Proveďte ověření přes BankID.

 

3. Doplňování Údajů a Aktivace: Postupujte podle kroků pro nastavení zabezpečení.

 

V případě potřeby neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum pro další asistenci. Děkujeme, že používáte naše služby.

Jak zruším svou aplikaci jako Identifikační Prostředek k Bankovní Identitě?

1. Otevření Aplikace: Spusťte aplikaci Partners na vašem mobilním zařízení.

 

 

2. Otevření nastavení: V nastavení/správě účtu vyhledejte sekci Bezpečnost a následně BankiD.

 

3. Zrušení Souhlasu: Klikněte na tlačítko ZAKÁZAT BANK ID a svou volbu potvrďte.

 

4. Informace o Zrušení na Všech Zařízeních: Mějte na paměti, že zrušením identifikačního prostředku na jednom zařízení dojde automaticky k zrušení identifikačního prostředku na všech vašich zařízeních.

 

5. Alternativní Možnosti Zrušení: Pokud se vám nedaří zrušit službu přímo v aplikaci, můžete se obrátit na Klientský servis prostřednictvím emailu nebo zavolat na naše call centrum:

 

Email: info@partnersbanka.cz

Telefon: +420 800 63 63 63

 

Pracovní doba Klientského servisu:

Pondělí až Čtvrtek: 08:30 - 11:30, 12:00 - 19:00

Pátek: 08:30 - 11:30, 12:00 - 17:00

Jak obnovím svou aplikaci jako Identifikační Prostředek k Bankovní Identitě?

1. Otevření Aplikace: Spusťte aplikaci Partners na vašem mobilním zařízení.

 

2. Obnovení Souhlasu: Klikněte na tlačítko POVOLIT BANK ID a svou volbu potvrďte.

 

 

3. Informace o obnově na Všech Zařízeních: Mějte na paměti, že obnovením identifikačního prostředku na jednom zařízení dojde automaticky k obnově identifikačního prostředku na všech vašich zařízeních.

4. Alternativní Možnosti Obnovení: Pokud se vám nedaří obnovit službu přímo v aplikaci, můžete se obrátit na Klientský servis prostřednictvím emailu nebo zavolat na naše call centrum:

Email: info@partnersbanka.cz

Telefon: +420 800 63 63 63

 

Pracovní doba Klientského servisu:

Pondělí až Čtvrtek: 08:30 - 11:30, 12:00 - 19:00

Pátek: 08:30 - 11:30, 12:00 - 17:00

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.