Od technologických nadšenců po vyznavače osobního kontaktu. Každý jsme jiný, ale rozumíme si.
Nejsme korporace
Nenajdete tu politikaření ani hromady byrokracie. Říkáme věci na rovinu a do očí.
Tvoříme nejmodernější banku v ČR
Budujeme proklientskou banku, která propojí komplexní poradenství a bankovnictví v počítači i mobilu.
Můžete se těšit třeba na:
Příspěvek na stravování v hodnotě 107 Kč za den,
5 dnů volna na zotavenou navíc ke 4 týdnům dovolené,
příspěvek na penzijní připojištění až do 1 000 Kč měsíčně,
home office a flexibilní pracovní doba,
očkování proti chřipce nebo vitamínový balíček,
telefony i zvýhodněné tarify pro rodinné příslušníky,
zvýhodněné finanční produkty,
Cafeterie a Multisport karta,
úžasné teambuildingy,
odměny za doporučení nového kolegy,
a již zmiňované středeční obědy.
S kým se tu budete potkávat?
Štěpánka SvátkováŘeditelka úseku Řízení lidských zdrojů
Práce s lidmi je pro Štěpánku nejen povoláním, ale i vášní. Je v Partners proto, aby pomáhala lidem nastartovat jejich kariéru v Partners Bance a poskytla jim podporu a směr, který potřebují k dosažení profesních cílů. Snaží se vytvářet místo, ve kterém se každý cítí oceněn a podporován, a kde se může neustále rozvíjet a růst. Současně je pro ni důležité poskytnout podporu manažerům a vedení společnosti. Partners Banka: místo, kde úsměvy jsou naše hlavní měna, a já jsem ráda, že jsem jedním z prvních vkladů! :)
Jana SýkorováHR Business Partner
Jana pracuje na HR od ukončení VŠ a během své kariéry získala cenné zkušenosti v různých odvětvích, od maloobchodu a FMCG přes mediální sektor až po bankovnictví. Ale bankovnictví je rozhodně největší srdcovkou. "Partners Banka pro mě znamená jednu z mých nejlepších profesních zkušeností. Jsem velice vděčná za možnost aktivně přispívat k budování a rozvoji této banky. Obrovský entuziasmus a přátelská atmosféra je to, co mě v Partners Bance drží 😊.
Angel AtanasovVedoucí oddělení Platební karty
Ve finančním sektoru pracuji od roku 2006. Od té doby jsem zastával různé pozice ve financích, produktovém managementu, CRM a prodeji ve finančních organizacích v České republice i v zahraničí. Jsem velmi nadšený z používání nejmodernějších technologií při vytváření nových produktů a procesů, a proto je pro mě Partners Bank tím správným místem, kde mohu být a využít všechny své nabyté znalosti.
Pavel ŠikolaVedoucí Řízení bezpečnosti
Svou kariéru nastartoval a profesně vyrostl v Hypoteční bance, kde se věnoval IT provozu a později zodpovídal za oblast kybernetické bezpečnosti. Zkušenosti s bezpečností vícero bankovních produktů později nabral v Equa bank. V roce 2021 připojil do týmu stavějícího Partners Banku. Posledních léta se profesně věnuje zejména tématům kybernetické bezpečnosti, cloud computingu z hlediska řízení rizik a anti-fraud nástrojům a technikám.
Radovan HraběVedoucí oddělení právní služby
Radovan má za sebou advokátní praxi v několika menších i větších zejména zahraničních advokátních kancelářích a skoro 15letou zkušenost s vedením menšího právního týmu v regionální zahraniční bance působící v České republice. Od roku 2021 se spolupodílí na stavbě a provozu Partners Banky, v níž má on a jeho nově se tvořící právní oddělení pod palcem vše, co se spojení banky a práva týká. „Pojďme dělat banku jednoduše, srozumitelně a ,bez zbytečných papírů‘, ať jsou poradci Partners i klienti banky spokojeni.“
Bohumil ČučelaZástupce finančního ředitele
V bance jsem začal pracovat už při studiu na vysoké škole a od té doby jsem finanční svět neopustil. Teď jsem již více než rok v Partners Bance a musím říct, že i po 30 letech v bankovnictví je to tady pěkná jízda v super kolektivu a pořádná porce nových zkušeností. V Partners mám více než kde jinde pocit přidané hodnoty a užitečnosti.
Přemysl ValouchVedoucí oddělení úvěrové produkty
V bankovnictví se pohybuji od roku 2003. Začal jsem na pozici ředitele malé pobočky a postupně přes různé pozice skončil jako šéf retailu. Byl jsem odpovědný za poskytování služeb centrály, call centra, produktový management. Od května 2021 je moje mise a jediný její cíl postavit tu nejlepší úvěrovou propozici v Partners Bance. Mohu zde realizovat spoustu myšlenek a nápadů, které by ve velké staromódní bance nebylo možné uskutečnit. Proto jsem tu rád.
Jana RudolfováOffice manager
Jana vystudovala obchodní akademii, obor ekonomické lyceum.
Do Partners nastoupila v roce 2017 na pozici tipaře v oddělení back office. Poté se jí zachtělo vykonávat více pestřejší práci jako office manager. Především má na starosti recepci, administrativní a organizační činnost a stará se o chod firmy.
Líbí se jí, že na této pozici máte přehled o celé firmě. No prostě žena, bez které se v Partners neobejdeme.
Pracovní doba se odvíjí od konkrétní pozice a týmu. Nejsme otroci konceptu od-do. Hlavním cílem je, aby naše práce byla hotová.
Je možné využívat home office?
Home office využíváme pravidelně. Záleží na konkrétním týmu, nejčastěji se setkáte s poměrem 2 dny home office versus 3 dny kancelář. Ale záleží na domluvě s manažerem.
Jak u vás zaparkuji, pokud budu dojíždět do práce autem?
V Praze máme sídlo na Chodově v ulici Türkova a je možné zaparkovat zdarma v okolí budovy.