Vyberte si svého poradce a sjednejte si schůzku. Budete potřebovat osobní doklady, informace k vašim příjmům, výdajům a závazkům. Společně vyplníte úvěrovou žádost a za 10 minut budete vědět výsledek. V případě potřeby vám řekneme jaké další dokumenty jsou nezbytné.
Kdy je nutný přistupitel k půjčce?
Nejčastěji v situaci, kdy rozdíl mezi příjmy a výdaji neumožní poskytnout požadovaný úvěr. Poradce vám pomůže vše spočítat a také zvážit, zda potřebujete takový úvěr.
Kdy a jak mohu předčasně splácet?
Na mimořádné splátky máte nárok ze zákona, který také určuje kdy si banka může účtovat poplatky. My aktuálně neúčtujeme žádné a tuto informaci najdete v Ceníku úvěrů.
Formulář najdete na našem webu a můžete nám ho předat prostřednictvím mobilní aplikace, datovou schránkou, poštou nebo osobně poradci. Do 3 pracovních dnů vám pošleme vyčíslení úvěru s instrukcemi, jak dále postupovat.
Jak odstoupit od úvěru?
Máte nárok odstoupit od úvěru ve lhůtě do 14 dnů od podpisu smlouvy. Stačí nám dát vědět s využitím formuláře, který najdete na našem webu a předáte nám ho prostřednictvím mobilní aplikace, datovou schránkou, poštou nebo osobně poradci. Do 3 pracovních dnů vám pošleme vyčíslení úvěru s instrukcemi jak dále postupovat. Součástí vyčíslení bude i informace o úroku do data splacení úvěru, které by mělo v souladu se zákonem proběhnout nejpozději do 30 dnů od oznámení o odstoupení od úvěru. Při odstoupení od úvěru nejsou účtovány žádné poplatky.
Mohu si zvolit den splácení?
Při sjednání úvěru máte možnost si den splácení zvolit.
Jaké příjmy lze uznat pro žádost o půjčku?
Obecně akceptujeme všechny druhy příjmů fyzické osoby, které plynou ze zaměstnání, podnikání, či dalších obdobných zdrojů. Důležité je zdroj a jeho výši doložit a s tím vám nejlépe pomůže váš poradce. Nemůžeme však akceptovat příjmy vyplácené v hotovosti.
Jak se smlouva o půjčku podepisuje?
Smlouvu o půjčce podepíšete v mobilní aplikaci, kterou si aktivujete nejpozději právě před podpisem. Pomůže vám s tím poradce, nebo si aplikaci můžete stáhnout a instalovat sami.
Kolik a na jak dlouho si můžu půjčit?
Půjčky poskytujeme od 50.000,- Kč do 1.000.000,- na dobu 6 měsíců až 10 let. Pokud však máte hypotéku, je nejdelší možná doba splatnosti 8 let.
Jak probíhá schválení půjčky?
Spolu s poradcem vyplníte žádost, zkontrolujeme vaše příjmy a výdaje, úvěrové registry a potvrdíme vám, že můžeme úvěr poskytnout. Když nám, nejčastěji s využitím výpisů z vašeho běžného účtu nebo s využitím posledního daňového přiznání poté doložíte v žádosti uvedené informace, připravíme vám smlouvu o půjčce.
Kde najdu parametry své půjčky?
Vaši půjčku a její parametry, splácení a splátkový kalendář můžete sledovat v mobilní aplikaci, kde budete mít k dispozici i podepsanou smluvní dokumentaci.
Co se stane, když nezaplatím splátku včas a jaké jsou sankce?
Pokud nezaplatíte splátku včas, upozorníme vás a poskytneme vám lhůtu 7 dní, během které nebudeme účtovat úrok z prodlení. Po uplynutí této lhůty bude účtován úrok z prodlení ve výši 8 % p.a. z dlužné částky. Pokud se problém opakuje, rádi se s vámi spojíme a společně probereme možnosti, jak situaci řešit, aby se podobným problémům v budoucnu předešlo. Pokud máte jakékoli obavy nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese sprava.pohledavek@partnersbanka.cz nebo na infolince 800 720 636.
Co se stane, když nezaplatím dlužnou částku ani po 7 dnech?
Pokud platba stále nebude uhrazena, budeme se vás snažit kontaktovat prostřednictvím SMS, e-mailu, notifikace v aplikaci nebo telefonicky. Může vás také kontaktovat naše smluvní agentura Cash Collectors nebo advokátní kancelář Havel & Partners, kteří jsou oprávněni jednat v této záležitosti. Pokud máte jakékoli pochybnosti, nebojte se nás kontaktovat – rádi vám pomůžeme najít řešení, které bude pro vás přijatelné. Kontaktujte nás na sprava.pohledavek@partnersbanka.cz nebo na infolince 800 720 636.
Co když nebudu schopen půjčku splácet, například kvůli zhoršení finanční situace, nemoci nebo jiným nenadálým životním situacím?
V případě, že se ocitnete v těžké situaci, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Společně probereme možnosti úpravy splátkového kalendáře nebo najdeme jiné řešení, které vám pomůže. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás na sprava.pohledavek@partnersbanka.cz nebo na naší infolince 800 720 636.
Jak zjistím, kolik peněz mi ještě zbývá doplatit?
Všechny vždy aktuální informace najdete v mobilní aplikaci.
Budu platit při půjčce nějaké poplatky?
Neúčtujeme žádné poplatky za poskytnutí úvěru, za čerpání úvěru, ani za vedení úvěrového účtu. Více informací naleznete v Ceníku úvěrů
Kdy budu mít peníze k dispozici? Jak dlouho trvá vyřízení půjčky?
Do deseti minut vám řekneme výsledek. Pak počkáme na doložení dokumentů a po jejich doložení a potvrzení nabídky podepíšete smlouvu. Po jejich podpisu vám přijdou peníze na váš běžný účet v naší bance.
Mohu si změnit výši měsíční splátky, den splácení nebo délku splácení v průběhu půjčky?
Pro úpravy parametrů vašeho úvěru je nejlepší kontaktovat vašeho poradce. Zatím tyto změny umožníme v rámci situací, kdy máte problém se splácením, ale v budoucnu plánujeme, že si parametry půjčky budete měnit v aplikaci. O tom vás budeme včas informovat.
Musím mít u vás vedený běžný účet, abych si mohl vzít půjčku?
Podmínkou pro poskytnutí půjčky je založení hlavního běžného účtu v naší bance, jehož vedení je zdarma.
Nejsem občanem ČR. Mohu si také požádat o půjčku a co musím doložit?
Půjčky poskytujeme i cizincům, nejlepší je obrátit se na vašeho poradce.
Musím si sjednat pojištění schopnosti splácet?
Ne, podmínkou ke schválení úvěru to není. Zda je pro vás vhodné pojištění a jaké, to proberte s vaším poradcem.
Proč nejde půjčku sjednat online?
Naší filozofií je pomáhat lidem bohatnout, a ne se zadlužovat. Proto bychom rádi, abyste svou potřebu nejprve probrali se svým poradcem, který vám pomůže najít nejlepší řešení. I když naši půjčku umíme sjednat rychle, nechceme být prodejcem rychlých půjček, ale vaším partnerem pro řešení každé finanční situace.
Jak doložím účel u půjčky na bydlení PLUS?
Ve smlouvě se dohodneme na termínu a způsobu doložení. Podklady pak můžete předat svému poradci, nebo nám je jednoduše zaslat přes mobilní aplikaci vložením dokumentů přímo u úvěru.
Co se stane, když nedoložím účel u půjčky na bydlení PLUS?
Nejprve vám v předstihu před koncem lhůty doložení připomeneme. Pokud ani tak podklady nedoložíte, máme ve smlouvě ujednáno, že se tak váš úvěr stane úvěrem neúčelovým a budeme muset upravit i sazbu tak, jak si ve smlouvě dohodneme.
Kolik času mám na doložení účelu u půjčky na bydlení PLUS?
Na doložení úvěru je u úvěru na bydlení plus standardně 12 měsíců, pokud si ve smlouvě nedohodneme jiné termíny.
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Ptejte se online
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.