Naši klienti mají vše k dispozici v mobilní aplikaci, která je jednoduchá a bezpečná. A právě z důvodu bezpečnosti nemáme a nebudeme mít internetové bankovnictví.
Co je potřeba k založení účtu?
Jste-li stávajícím klientem skupiny Partners, najdete bankovní nabídku přímo v aplikaci. Pro nové klienty stačí bankovní identita.
Můžu si u Partners Banky zřídit účet také pro právnickou osobu?
Prozatím ne. Nabízíme produkty pro fyzické osoby. Účty pro firmy, právnické osoby a OSVČ zatím plánujeme nejdříve v roce 2025.
Můžu si zvolit vlastní číslo účtu?
Ano! Hned při založení účtu dostanete na výběr.
Mohu si k vám převést účet z jiné banky?
Samozřejmě! V rámci bankovní mobility můžete jednoduše přejít k nám. Zařídíme vám přes naši síť poradců jak zrušení účtu u původní banky, tak i převod platebních příkazů. Dodržujeme Standard mobility klientů.
Kolik stojí vaše účty?
Běžný i spořicí účet jsou zdarma bez poplatku. Sdílený účet pro dva vyjde měsíčně na 49 Kč, rodinný balíček pak na 99 Kč. Za zřízení, správu, zrušení účtu, výběry z bankomatů ani za transakce nic neplatíte. Balíček můžete kdykoliv změnit nebo vypnout.
Jak poznám, který balíček je pro mě nejvhodnější?
Jednoduše! Stačí si říct, jaké funkce potřebujete a zda účet chcete jenom pro své vlastní potřeby, nebo ho chcete sdílet s partnerem či partnerkou, případně bude sloužit celé vaší rodině včetně jejích nejmladších členů. A kdyby vám náhodu vybraný balíček nesedl, můžete ho kdykoliv změnit.
V jakých měnách si můžu účty založit?
Zatím jen v českých korunách. Účty v eurech a amerických dolarech připravujeme.
Kde najdu kurzovní lístek?
Platný kurzovní lístek najdete v aplikaci i na našich webových stránkách.
Může si u vás založit účet cizinec?
Samozřejmě! Musíme pouze ověřit u každého klienta jeho identitu. K tomu potřebujeme platný identifikační průkaz, třeba cestovní pas pro občany EU. Má-li ale cizinec bankovní identitu (tzv. Bank ID), dokážeme ho snadno identifikovat bez osobní návštěvy pobočky a účet mu zřídíme na dálku. Klienti ze zemí mimo EU ještě musí doložit povolení k pobytu vydané Českou republikou.
Můžu se přes Partners aplikaci podívat na účty, které mám vedené u jiných bank?
Ano, tuto možnost máte v rámci naší aplikace. Můžete si připnout účet vedený u jiné banky a dívat se na transakční historii v rámci jedné aplikace. Stejně tak bude možné do budoucna zadat platební příkaz z naší aplikace i z účtu v jiné bance.
Mohou si děti zvolit vlastní číslo účtu?
Tuto možnost plánujeme ve 2. čtvrtletí, zatím to tedy možné není.
Jak založím účet dítěti?
Dětský účet můžete založit jak s poradcem na pobočce, tak online přes mobilní apku rodiče. Pro založení potřebujete jeden doklad (pas nebo občanský průkaz) a rodný list dítěte. Pokud jste ještě nevyužili služeb poradce Partners, můžete sjednat účet online.
Co všechno lze převést v rámci mobility klientů a jaký typ účtu?
Lze převést trvalý příkaz, inkaso, SIPO. Co nelze převést je šablona plateb, ale tu si jednoduše vytvoříte na pár kliknutí v aplikaci.
Pokud je účet, který chcete převést tzv. neplatební (např. spořicí účet), tak tento typ účtu převést nelze. Tento typ účtu musíte zrušit u své banky sami.
Jak dlouho trvá v rámci mobility převést účet z jiné banky k vám?
O převod účtu z jiné banky k nám můžete požádat přímo vašeho poradce. Celý proces zabere nejméně 13, maximálně 30 pracovních dní.
Jak zrušit účet v Partners Bance?
Sice by nás mrzelo, kdybyste u nás zrušili účet, ale víme, že i takové věci se stávají. Loučení se nicméně nemá moc protahovat, tak aby i to naše rozloučení bylo co nemilosrdnější, přinášíme pár rad, jak na to. A pokud byste se k nám chtěli vrátit zpátky, rádi vás opět uvítáme.
Pro zrušení běžného účtu nám nejlépe napište zprávu přímo z aplikace. Přes Menu - Poslat zprávu nám prosím napište, na jaké číslo účtu chcete převést zůstatek a my již vše zařídíme. A to i v případě, že byste na účtu žádný zůstatek neměli. Bez toho by nás naše bezpečnostní systémy nepustily dál. Zrušení účtu proběhne do 30 dní. Pokud byste k účtu neměli přidělenou platební kartu, umíme to do následujícího pracovního dne.
Zrušení spořicího účtu je nejrychlejší přes aplikaci. Kliknete na konkrétní spořicí účet v přehledu, zvolíte Detail účtu a následně Zrušit účet.
Neustále na sobě makáme, takže v nejbližších měsících půjde zrušit běžný účet také jednoduše kliknutím v aplikaci.
Jaké výhody má vedlejší účet?
Když potřebujete držet některé vklady a výdaje odděleně, založte si ke svému běžnému účtu jeden nebo více vedlejších účtů. Vedlejší účet je váš další osobní účet, nelze ho mít jako společný účet. Můžete si jich založit až 5. Všechny jsou zdarma a fungují podobně jako běžný účet.
Rozdíl oproti běžnému účtu je v tom, že k vedlejšímu účtu si můžete nechat vydat pouze virtuální debetní kartu, nemůžete zadat SEPA platby a nelze vytvořit jednorázová virtuální karta.
Jak založit společný účet?
Je to velmi jednoduché, jen nezapomeňte na to, že nejdříve musí mít oba partneři vlastní běžný účet u nás. Pokud jej jeden z vás nemá, bude potřeba si stáhnout apku Partners a sjednat si pomocí Bank ID vlastní osobní účet.
V menu v apce klikněte na Založit nový produkt, vyberte Sdílený běžný účet a postupujte dále podle pokynů.
Ze svého telefonního seznamu si vyberete svého partnera.
Partnerovi dorazí SMS pozvánka.
Pokud nemá váš partner vlastní osobní účet v Partners bance, tak právě nyní je ta chvíle, kdy je potřeba si stáhnout apku Partners a sjednat si jej. Následně tedy potvrdit pozvánku ke společnému účtu. Pokud účet již oba máte, stačí tedy potvrdit pozvánku.
Vy v apce finálně potvrdíte založení společného účtu a máte hotovo.
Jak založit dětský účet?
Založit účet pro děti není vůbec žádná věda. Budete to mít na pár kliknutí. Budete potřebovat doklad totožnosti dítěte (občanku, pas nebo rodný list).
V menu v apce klikněte na Založit nový produkt, vyberte Dětský běžný účet a postupujte dále podle pokynů.
Pokud má mít dítě vlastní aplikaci, potřebuje mít vlastní mobilní telefon.
Po založení účtu je na vás, zda dítěti objednáte kartu, nastavíte limity plateb kartou a další parametry.
Přejeme dětem, ať se jim jejich vlastní účet líbí!