Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.

Co je potřeba k založení účtu?
Můžu si u Partners Banky zřídit účet také pro právnickou osobu?
Můžu si zvolit vlastní číslo účtu?
Mohu si k vám převést účet z jiné banky?
Kolik stojí vaše účty?
Jak poznám, který balíček je pro mě nejvhodnější?
V jakých měnách si můžu účty založit?
Kde najdu kurzovní lístek?
Může si u vás založit účet cizinec?
Můžu se přes Partners aplikaci podívat na účty, které mám vedené u jiných bank?
Mohou si děti zvolit vlastní číslo účtu?
Jak založím účet dítěti?
Co všechno lze převést v rámci mobility klientů a jaký typ účtu?
Jak dlouho trvá v rámci mobility převést účet z jiné banky k vám?
Jak zrušit účet v Partners Bance?
Jaké výhody má vedlejší účet?
Jak založit společný účet?
Jak založit dětský účet?
Úročí se běžný účet?
Jaký je postup v případě společného účtu po úmrtí jednoho z jeho spoluvlastníků?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.