Nejčastější otázky
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli se zorientovat v našich službách a produktech.

Na jaký účet se zvýhodněná sazba v rámci akce Doporuč a získej vztahuje?
Kde uvidím zvýhodněnou sazbu z akce Doporuč a získej?
Na jakou výši vkladu platí zvýhodnění z akce Doporuč a získej?
Proč je limit 500 000 Kč u akce Doporuč a získej?
Kdo může využít akci Doporuč a získej?
Jak se do akce Doporuč a získej zapojit?
Co když si účet založím bez doporučení nebo mimo aplikaci, a tedy mimo akci Doporuč a získej?
Jaká je platnost doporučujícího kódu v akci Doporuč a získej?
Můžu doporučující kód k akci Doporuč a získej zadat zpětně?
Kolik lidí můžu doporučit v rámci akce Doporuč a získej?
Po jaké době má smysl doporučit dalšího kamaráda v akci Doporuč a získej?
Platí akce Doporuč a získej i pro klienty s Rohlík Xtra?
Kdy se mi začne úrok počítat v rámci akce Doporuč a získej?
Co když si hned nezaložím spořicí účet v rámci akce Doporuč a získej?
Co když mám na účtu víc než 500 000 Kč během akce Doporuč a získej?
Co když mám zrovna sníženou sazbu, například nesplním podmínku 5 plateb kartou – vztahuje se na mě zvýhodnění z akce Doporuč a získej?
Zrušil/a jsem spořicí účet – jak to ovlivní akci Doporuč a získej?
Mám vyšší balíček než Pro jednoho – vztahuje se zvýhodněná sazba v akci Doporuč a získej i na ostatní mé účty?
Jak funguje úročení u sdílených účtů v rámci akce Doporuč a získej?
Co se stane, pokud během akce Doporuč a získej zruším svůj běžný účet?
Pokud budu mít nárok na zvýhodněnou sazbu z více akcí včetně akce Doporuč a získej, jak se sazby uplatní?
Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám...
Potřebujete odpověď hned? Jsme připraveni odpovídat na vaše dotazy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.
Pošlete nám zprávu kdykoliv. Odpovíme vám nejpozději do druhého dne.
Po-Pá: | 08:00 - 20:00 |
---|
Pro blokaci platebních karet volejte nonstop 800 720 636.